My Mistake

Jag gjorde ett stort misstag i somras.
Jag var på läger och träffade en helt underbar kille som gillade
mig men bara för att han var ett år yngre så vart det ingenting
med den saken eftersom jag då hade ögonen på en helt annan.
Och nu över ett halvår efteråt så inser jag vilket otroligt misstag
jag gjorde och när jag nu försöker få tag på denna grabb så hittar
jag honom ingenstans, jag har sökt över hela internet men han
finns existerar inte. jag kan inte fatta hur jag kunde vara så otroligt
dum och kära ner mig i en kille som jag absolut inte får någon
respons ifrån medans jag låter dom underbara försvinna.
Och samma sak hände på tåget för några månader sen,
där sitter  jag mittemot en kille i tolv timmar och inte gör jag
något åt det. jag förstår mig inte på min hjärna vid sånna tillfällen.
Så nu i sommar om jag reser någonstans så ska jag skärpa
till mig. Hoppas bara att jag träffar den här killen och jag får
hoppas att han kan ge mig en andra chans.

Inser nu att detta var ju VÄLDIGT viktigt att skriva om men
men ni måste ju få lite tråkigt att läsa då & då oxå haha

Bless U  Kizzes

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer att hitta någon ska du se! ;) Kul att du gjort en blogg btw! :D

2008-03-21 @ 08:50:45
URL: http://memmussa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0