Farväl

I lörsdags kom kussarna och i söndags träffades stora delar av släkten för att äta påskmiddag de var trevligt. Och i måndags åkte vi till Kanis och grillade och vi åkte pulka i slalombacken jag tror aldrig att jag åkt så fort i mitt liv. Men  det var hur kul som helst. I tisdags Åkte vi till Kåbdalis och åkte skidren och grillade jag och julle åkte även bob med twinsen, sen såg vi en ren på vägen hem. Och igår bowlade vi jag gjorde typ 5 strikear men ändå gick det dåligt Jennifer vann stort och för småkillarna gick det väldigt bra. Efter bowlingen åkte vi hem till Rutmarie och åt tacos och fikade, spelade lite kort och jag och jen såg på sverige/brasilien matchen sen var det dax för dom att åka jag kommer verkligen att sakna dem men vi ses snart i sommar. Så nu är det bara att vänta haha. Men helt klart har detta påsklovet varit grymt roligt.


Kommentarer
Postat av: iia

Åh jag saknar dig och alla.. men vi ses i sommar :D Kram/iia

2008-03-30 @ 00:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0