Nedåt

Statistiken på alla besök på min blogg har gått ner drastiskt, jag vet att jag inte skriver så ofta men om det blir fler som läser den så lovar jag att skriva oftare.
Vaknade imorse dö trött och det blev inte bättre tur att vi fick tidig lunch så jag kunde gå hem å sova.
Shoppat idag på MIM 50% på typ allt köpte en huvtröja med snyggt mönster på, en rosa top med trekvartsärmar, en jacka/kappa bet inte riktigt vad jag ska kalla den och det kosta inte mer än 329:- ska kolla mer imorrn, blev så trött orkade int gå igenom allt. När jag kom hem gjorde jag en chokladmosse(vit) och den e bara sååå god och den e superlätt:

100g vit blockchoklad
2dl vispgrädde.

smällt chokladen och blanda med vispad grädde
voilá!!

Nu måst jag gå och lägga mig innan jag somnar framför datorn.
Bless U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0