Klantigt värre

Den här veckan måste vara min absoluta otursvecka, det började igår på jobbet. Skulle klippa gräset, hällde bensin över hela mig. Sen när jag skulle starta gräsklipparn tog jag i så mycke så armen for in i en buske och inte vilken buske som helst utan en med enorma taggar. Sen när jag kom hem och skulle springa ut till bilen snubbla jag och föll ner för pappas ramp, mina favvoglasögon hamna under mig och blev mos pluss att jag skrapa upp benet, armbågen och händerna. Och när jag vaknade i morse tänkte jag att nu måst de ju vara över nejdå när jag skulle cykla till jobbet så växla cykeln ner av sig själv så jag föll och blev släpad efter en bra bit ner för backen. Hade inte tid att byta byxorna som var trasor nu så sprang in och hämta plåster och cykla till jobbet och plåstra om mig.
Snacka om otur!! Jaja ska dra och köpa mjukglass som jag troligtvis kommer tappa i knät eller nått likande.

Bless U

Kommentarer
Postat av: iia

men åh.. stackare :/

hur gick det med glassen då?

2008-06-19 @ 21:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0