Hets

Idag har de varit lite jobbigt. Vaknade av att en gräsklippare försökte köra upp för väggen under mitt fönster (inte riktigt men det lät så). Eftersom jag vaknade så tidigt var jag tvungen att äta en tidig frukost vilket typ aldrig inträffar när jag är ledig eftersom jag sover så länge att det blir lunchen som blir frukost, de låter lite konstigt jag vet. Men klarde inte av att göra lunch eftersom jag mådde lite skumt och mådde skumt för att jag inte ätit lunch, ännu en konstig sak. Skulle gå till Forum för att få nån att skriva under min tjänstgörings rapport. men de blev inte förns kl 2 och när jag väl tagit mig dit var alla spårlöst borta så jag hade ingen som kunde skriva på... och pappret skulle vara inne före den andra. Jag blev lite trött på situationen så jag tänkte jag kan sitta och vänta på att nån dyker upp. Jag stod utanför kontoret ett tag och plötsligt hände de... en vaktmästare gick förbi så han skrev under. Gick sen till kommunhuset för att lämna pappret till lönekontoret, det gick hur lätt som helst. Så nu är jag lättad kommer troligen att få lönen den 8 juli hela 5 208 kr inte mycke men alltid nått och fick studiebidraget idag så kommer var rätt rik i sommar och ska inte på så mycke nöjen som kommer göra mig pank.
Var och köpte cider nyss och när jag stod där på konsum kom jag på engelskaböckerna som jag skulle ha lånat i början av sommarlovet. Klockan hade blivit rätt mycke så vart lite nervös att de stängt och att jag skulle glömma dem ytterligare flera veckor. Men jag hade tur de var öppet ett tag till.
Och ska beställa flygbiljetten ikväll. Yess
Hets Hets Hets


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0