Helg

Har sovit riktigt dåligt inatt vaknade typ 10 ggr och kunde inte riktigt somna om. For till jobbet vid 8 astrött men som tur var hade vi inte så mycke att göra jag dekorerade röda rummet med fotbollssaker och sen målade vi ett bord, så om ni går förbi forum och ser nått som ser ut som en fotboll så har jag målat den!! Gick på lunch sen upp på byn för att köpa nån typ av biljetter och till sist satte upp affisher om matchen på Lör. sen fick vi fara hem så istället för att sluta 4 fick vi sluta halv 2. vilken dag asså men gårdagen var någ mer ansträngande det enda vi gjorde var att panta tre säckar med plaskor. Enormt lärorikt. haha
Nu är det helg skönt att få lite sovmorron, ska kanske till Luleå imorrn och träffa Terese men vet int om jag ids känner mig rätt slut. Det kan hända att jag dyker upp på Jypeak festivalen oxå men men.. om det inte blir det så blir de fotboll för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0