v. 27

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men det är inte för att det inte har hänt nå utan tvärt om, jag har haft fullt upp. Så nu skriver jag ner en sammanfattning om vad som hänt den senaste veckan. Det blir nog mitt längsta inlägg nånsin. XD
Jag har oxå fixat textfärgen eftersom jag fått en del klagomål :P


Tisdag:
 
Första dagen på den så kallade Älvsbymarknaden. Jag var där med min moster och vi gick runt vi kom fram till ett tält där man skulle få "healing" så dom fråga om vi hade ont någonstans och min moster svarade att hon hade ont i stort sett överallt så hon blev bedd att lägga sig på massagebordet som beståd av tre bockar och en bordsskiva med ett liggunderlag fastlimmat på. meaans hon fick sin healing stod jag lite utanför men de hjälpte inte för ändå kom de fram en massagesnubbe och började snacka och berätta vad man kunde göra för olika grejer för att bli av med olika besvär, han på ståd till och med att man kunde få en person nykter ginom att peka på en massa grejer haha. Sen skulle han då lära mig tekniken hur man healar så jag fick lära mig den och när vi sen skulle gå tog han fram en massa böcker som han sålde och ville att vi skulle köpa en och eftersom ingen av oss är bra på att säga nej gick vi därifrån med en bok, nog för att de var den billigaste kosta den ändå 50 spänn. Sen vart vi lite hungriga så vi sökte reda då lite mat. Tunnbrörulle med ishavsröa och gravad lax medn tyvärr var den slut så vi bestämmade att vi skulle ta de dagen efter istället.  


Onsdag:

Andra dagen på Älvsbymarknaden gick vi runt några varv till och moster och hennes sambo köpte varsitt par skorav en riktig skånepåg. Sen gick vi och köpte t-shirtar till min kusin och de tog tid han ville ha tröjer med svärord på och moster vägrade köpa dom medans dom två stod och bråka såg jag honom en kille i 20 årsåldern kanske som stod och sålde filmer, jag kommer tillbak till honom sen. När dom till slut hade kommit överens om två tröjor var de dax att åka till läkarstation med minst kussen. Det tog inte så länge och sen gick vi tillbak till marknaden för att köpa tunnbrörullarna. Dom var inte så goda som jag väntat mig men blev mätt på en halv sen gick vi till filmerna  stod där ettbra tag... men sen gick han för att köpa kaffe så då betalade jag mina tio filmer och vi for hem.


Torsdag: 

I torsdags var de typ 35 grader varmt så då hände de inte så mycke. Jag badade mest i mosters pool.


Fredags:

I fredags var det knallerdagen i Älvsbycentrum. Och lillkussen skulle spinga knalleloppet i Lomtjärn, det gick väldigt bra med tanke på att han hade feber. Sen gick vi till MIM dom hade asbilligt, plocka en probbfull kasse för 200/300 beroende på kassens storlek. Jag plocke en 200 kr kasse och iden var inte ens full. 8 plagg köpte jag så det blev inte alls dyrt. Sen gick vi mest omkring köpte inte så mycke. Joo jag köpte två ringar i äkta silver för 10 kr styck snacka om billigt. Vi var hungriga så vi köpte palt, den var något osalt men blev mätt iallafall. När vi kom hem till moster badade vi för även denna dag var det asvarmt. När varmen hade sjunkit något åkte vi till visträsk fram och åter. 


Lördag:

Var jag i Bäckboda i stor sett hela dagen. Där bjöds det på fika och mat, en jättegod laxgryta, jag har nog inte ätit så mycke på evigheter. Och till efterrätt vart det jordgubbar. mums

Idag:

Vaknade grymt sent vid halv 12 tror jag klockan var. Och då började jag packa för att se vad som ska tvättas och för att jag inte ska ta med mig för mycke grejer men de lär nog bli så iallafall... Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra kanske hämtar cykeln min far har fixa till mig eller drar till moster. Bi får se hur jag gör.

Bless U 


Kommentarer
Postat av: iia

Hallå?!?! Berätta mer om den där killen!!! ;)

2008-07-07 @ 16:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0