Jaaa...ohh

Åkte till Luleå idag för att köpa en bärbar dator som jag sett i tidningen, tänkte passa på nu innan dom tar slut. Och vad händer när vi kommer dit?? Jo dom hade inte datorn inne den skulle komma tidigast i slutet på nästa vecka.
Om man inte har vara inne varför ska man då annonsera ut den?? Och den fanns att titta på men inte att köpa, hur tänker dom idioterna?? och sen ska han sälja mig en annan dator som tydligen var bra den oxå. Då står han och talar om att den har lika stor hårdisk och en massa annat medans jag står brevid dataskärmen och ser att han ljuger om datorns storlek. Vad hade han tänkt?? Att jag skulle köpa den och sen när jag kommer hem se att den inte alls var så som han så. Jag blir såå förbannad när människor gör så. Jag ska nu kolla om den inte finns i Pite så kan jag åka dit nästa vecka. men jag ska då inte tillbakka dit den närmaste tilden iallafall och då får ni säga vad ni vill....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0