Har du någonsin?

Pratade med en av mina vänner igår om en sak som fick mig tillbaka på den olyckliga kärleken som finns där ute. Så den här dagen kommer det att bli en hel del kärlek att läsa om. Men jag har nog snart kommit över de värsta snart. Bara jag får skriva av mig lite i bloggen så brukar de lösa sig.
Jag hittat en så otroligt bra text som beskrivar allting så bra:


Har du någonsin älskat någon så
mycket att du börjat gråta?
Har någonsin behövt någonting så
mycket att du inte kan sova om natten?
Har du någonsin försökt hitta orden
men dom har aldrig kommit ut rätt?
Har du någonsin?

Har du någonsin vart förälskad
Varit så otroligt förälskad
Att du skulle göra allting för
att få honom att förstå?
Har du någonsin fått ditt hjärta stulet?
Du skulle ge allt för att få honom
att känna likadant
Har du någonsin försökt hitta orden
som tar dig in i hans hjärta?
Men du vet inte vad du ska säga
eller vart du ska börja?



Har du hittat den honom som
du sökt efter i hela ditt liv?
Och du skulle göra nåstan vad som
helst bara för att få titta in i hans ögon?
Har du äntligen hittat den rätta?
Som du har gett ditt hjärta till
bara för att veta att han inte
gett sitt hjärta till dig?
Har du någonsin blundat och
drömt om att han var där

Men allt du kan göra är att vänta
på den dagen han förstår

Har du någonsin älskat någon så
mycket att du börjat gråta?
Har någonsin behövt någonting så
mycket att du inte kan sova om natten?
Har du någonsin försökt hitta orden
men dom har aldrig kommit ut rätt?
Har du någonsin?

Vad ska jag göra för att få vila i hans armar?
Vad ska jag göra för att få en plats i hans hjärta?
För att få honom att förstå att
jag behöver honom vid min sida?

Har du någonsin varit kär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0