Skola skola skola

Jag är så less på skolan nu. Trots att vi bara hade två lektioner idag så var de jobbigt och det blir ännu jobbigare imorrn då jag går från 8:15-16:30. Blä va tråkigt.
Idag när jag kom till luleå så skulle jag snabbt springa in och shoppa en present till min mor som fyller år idag. Det blev 4 muggar av Filippa K stuk.
Lovisa var med och som vanligt väldigt stressad, men denna gång så hade vi fastiskt råbråttom. När vi kom till skolan hade vi en kvart på oss att åta lunch och byta om för idrotten. Och vi äter i en del av gymnasie byn och har idrott i en helt annan så de vart att bokstavligt talat slänga i sig maten och springa till Hälsans hus. Vi hann faktiskt och de e jag riktigt stolt över.
Vi körde handboll för hela slanten och jag vart astrött och kommer säkert att vara lite mör imorrn.

Efter idrotten fick vi stressa iväg till religionen eftersom smarthjänan som gjort vårat schema har bara gett oss 10 min att duscha, byta om och spring tillbaka till den första delen av byn. Tur att vi har en så bra lärare.
 
Efter religionen var det meningen att vi skulle fortsätta på vårat modeboard som ska vara klart till på ons. Men hon som hade nyckeln var hemma så de tog ett tag att få tag på nån annan med den nyckeln. Jag hade tänkt att åka hem med 3 bussen men de va ju bara att glömma, kl 5 var vi klara och kunde avsluta. Jag är inte så nöjd med resultatet men de duger. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0