Losing my religion

Idag hade jag det stora provet som avgör hela min framtid inom religionen. Islamprovet som jag pluggat för i flera dagar är nu över, känns skönt att bli av med det.
Vi har bara en timmes lektion så vi tog en halvtimme från sömnaden. Men Johan var lite sen så vi trodde han hade glömt bort oss, när han äntligen kom så var klassrummet vi skulle ha upptaget så vi fick sitta i teatersalen. På läktaren och skriva. De va jättejobbigt att skriva så högt upp.
Vi fick provet och jag börja skriva, jag skrev så mycket att jag är alldeles öm om fingret. Skrev hela 3 sidor på sista frågan som var den övervägande mvg-frågan. Hoppas att det bli ett mvg nu. Jag kommer att leva på nålar tills jag får veta resultatet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0