Kameran...lön...kofta

Något underligt hände igår, jag fick ett brev där de stod att jag skulle få lön från sommarjobbet, vilket jag trodde att jag redan fått och idag var dom inne på kontot, de e kanske inte så mycke men väl behövt. Som jag nämnt tidigare så har min kamera vart inne för att lagas men dom sa då att jag inte skulle hinna få tillbaka innan jag skulle ner till söder så idag så var jag nära att köpa en nu för mina lönepengar. Då hände något oväntat, morbror ringde och sa att jag kunde hämta kameran som jag lämnat in, yess. Nu slipper jag köpa en ny och har kvar mina 600 kr. Så för att fira så köpte jag en ultraskön kofta på Gina.

 

Kommentarer
Postat av: -T

åh så mysig den ser ut att vara !:)

2008-12-24 @ 00:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0