Drömmar

Jag har haft två helt fasasfulla drömmar under en och samma natt. Den första handlde om att jag var på mattelektion och en kompis till mig hade glömt en ätbar grej i klassrummet vilket inte gjorde läraren speciellt glad att jag tog hand om den. Så jag fick stanna kvar efter lektionen och prata, då tog låranren upp en mapp där de stod en massa hemska saker om mig och grejer jag gjort under lektioner. Tex så hade jag varit för dramatisk när vi hade drama lektion, massa konstiga grejer och inte bara sånna "snälla grejer" typ alla lärare hade sagt att jag stör och förstör lektionerna och andras liv. Det var helt otroligt. Mina vänner var med och stöttade mig under hela tiden. De gick så långt att jag vaknade och tyckte att allt var sant och började gråta. Jag grät och grät tills jag lyckades somna om. Då kom nästa mardröm. Jag vaknade (i drömmen) av att jag hörde någon utanför min dörr, så jag gömde mig under täcktet och hörde hur ljudet kom närmare och närmare, jag låg där under täcket och försökte övertyga mig själv om att jag var ensam. Då plötsligt tog en kall hand tag i min och sa med en mörk läskig röst: Du är inte ensam. och då såg jag honom, en man. Han tog tag i mina handleder och jag skrek men ingen kunde höra mig. Jag skrek ochh skrek tills jag vaknade på riktigt den här gången. Nu var de för sent att somna om.
En sån natt vill jag inte uppleva igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0