Skolans första dag

Idag var det dax igen. Började andra ring på Hantverksprogrammet inriktning mode och design idag. Det var nog den mest ansträngande skoldagen jag varit med om. Jag steg upp 7:10 gjorde mig i ordning. Kl 8:10 steg jag på bussen var framme i Luleå 9:13 gick till smedjan för att möta Lovisa. Kl. 10:00 började skolan. Vi fick schema och en uppgift. Kl. 10:30 var skoldagen över.  Vi gick omkring på stan till 14:00 då jag åkte hem med bussen. Otroligt nog så gjorde jag inte av med mer än 100 spänn på hela dagen :P
När jag kom hem cyklade jag de fortaste jag kunde till min moster för att kola in glasskillen. Men olyckigt nog så har han slutat :*(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0