Phelps

Jag hörde hans namn för första gången för bara några dagar sedan. Och han har redan blivit min favorit i detta OS. Michael Phelps. Simmare för USA. Har redan tagit 6 guld under detta OS och har 6 st sen tidigare, det gör honom till mästare. Ingen annan har tagit så många guld under OS. Han siktar på att ta det två resterande gulden oxå och om han klarar det blir han oxå den som har tagit flest guldmedaljer under ett och samma OS  Han liksom flyger fram i vattnet, jag har aldrig sett någon som varit så snabb. Han har inte bara vunnit varenda heat han tävlat i han har oxå klått världsrekordet på det flesta oxå. Jag kommer sitta som klistrad framför tv:n under de kommande finalerna. Och jag hoppas verkligen att han tar två guld till. Men det är ju klart, det kan ju inte vara så kul att lämna Peking med bara guldmedaljer...haha. Jag håller tummarna. Mina grannar kommer nog inte bli så glada på mig när jag sitter och skriker och hoppar framför tv:n. Jag håller oxå på hans lagkamrater. De har gjort väldigt bra ifrån sig men ingen klår honom. Good Luck Phelps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0