Sjuka drömmar??

Alltså vad man kan drömma sjuka grejer. Jag brukar som många andra inte komma ihåg mina drömmar. Men just inatt/morse drömde jag något så sjukt att jag inte kan glömma det.

Det handlade om maffian, och inte vilken massia som helst det va de svenska landslaget i fotboll, helt sjukt jag vet. Julle var på besök i älvsbyn och vi hade hittat något som dom tydligen ville ha men som vi inte ville ge bort (jag tror det var nån karta av nått slag) och Då "attackera" dom (källström och elmander)  oss och vi slog tillbaka. Nu kommer den sjuka biten det låter jätte hemsk men så farligt var det inte. Vi slog elmander medvetslös jag slog Källström med en bricka i huvet så han blev som ett barn, haha. Vi lämnade Elmander där men jag kunde bara inte lämna källis där så vi tog med oss honom, han var ju ofarlig nu. Nu skulle vi fly (vi var vid järnvägsstationen och fajtades) vi var tvungna att ta oss över järnvägen för att komma till mormor(jag vet inte vad vi skulle göra där) men vi kunde inte ta den vanliga vägen för då skulle dom få tag på oss så vi tog en grym omväg men där skulle dom aldrig leta efter oss.
Vi gick då längs järnvägen en bra bit (jag var tvungen att hålla Kim i handen hela tiden så han inte skulle springa ut i gatan) tills vi kom fram till övergången men först igenom forum som tydligen var flyttat just till den platsen vid polar. Men när vi skulle gå över kom en av dom (en av dom som spelar bill och bull i pelle svanslös) ifatt oss och vi var tvungna att springa genom alla korridorer på forum. När vi sen hittade ut ur forum kom det ett tåg men vi kunde inte stanna eftersom han var bara några meter bakom oss så vi chansa och sprang över och vi hann. Men inte han bakom oss, han blev överkörd.
Då gick vi lugnt mot mormor och när vi kommit till Gamla alcatraz blev Kim "vuxen igen" men nu var han snäll, vill ni veta hur de sluta?? Det får ni inte haha.

Jag gillar inte väckarklockor...

Bra sjukt va??


Kommentarer
Postat av: iia

Men shit värsta mysko dröm xD

2008-08-16 @ 10:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0