Soft dag

Idag har jag bara haft två lektioner. Började med en två och en halv timmas hantverksteknik(sömnad) hann faktiskt riktigt mycke hann rita en produktbild på mitt nya vackra projekt och hann även göra mönsterkonstruktionen på den vilket brukar ta minst tre lektioner i vanliga fall. Efter sömnaden drog jag, Lovisa och Terese till dagobert för att luncha vi åt varsin macka, Terese hade hört att mex mackan var god så nyfiken som jag är tog jag självklart en sådan. Men den var inte det godaste jag åtit direkt jag fick i mig halva sen sa det stopp. Vi fikade lite och sen drog vi ut på stan och prova kläder som ingen hade råd att köpa men det var kul i alla fall. Sen drog vi oss tillbaka till skolan för att ha våran andra och sista lektion för dagen. FOG en kurs där man lär sig rita produktbilder med hjälp av datorn. Vi slutade halv tre så jag och Lovisa drog tillbaka till stan iväntan på våra bussar. 
Och nu sitter jag här hemma och slappar ska snart iväg till momo och käka eller nått iallafall träffa Jonatan.

Bless U PK  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0