Helg

Ja då var ännu en vecka avklarad då. Har inte sovit så mycket under skolveckan så det blir nog en riktig sovmorron imorrn. Men ikväll blir det Så ska det låta, Brolle norrlänningarnas norrlänning ska ju vara med så det går ju inte att missa. Men bara för att det är helg så betyder inte det vila för en studerande designer. Det är Rapporter, engelska noveller, designbilder på prinsessklänningar och framför allt en produktskiss på mitt kommande projekt. Så ingen ro och ingen vila för mig inte. Men det är ju snart sommarlov så det är bara längta dit.
Idag i skolan hände det inte så mycket. Vi hade mattelektion och vi fatta nada sen hade vi ett långt hål så jag och Terese kom på värsta iden. Vi ska sy ett linne med hjälp av lappteknik, det kommer säkert bli jätteskönt och jag kommer säkert använda det varje dag... Så vi frågade våra mentorer om vi fick sno lite tyg från lapplådan och det fick vi konstigt nog. Så vi började klippa och sy och grejja men det kommer nog att ta ett tag innan det är klart.
Efter våran sy stund var det dax för datakunskap, det måste nog vara den mest onödiga lektion vi har och den tråkigaste och inte får man sluta en enda minut tidigare. suck. Sen var det NK lektion den gick väldigt smidigt, fick gå lite tidigare för att hinna med 3 bussen. Idag var det faktist riktigt skönt att åka buss, det gick lite fortare än vanligt var hemma vid 4 och satte mig och såg Grey's anatomy och åt glass. Men ikväll ska jag bara ta det lugnt skulle egentilgen till EFS men mår inte så bra just nu så det får bli en annan vecka.

Bless U   Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0